Lite pictures

<>

Kommentarer
Postat av: erika :)

haj sweetie! <3

jag har ju inte sätt daj på länge, men när jag såg dina bilder klev minnet av dej fram :D en glad tjej som alltid är snäll och omtänksam och en som man kan prata med. kmr du ihåg när jag och mamma var borta länge på festkvällen?! haha, vilket minne. men jag har fler minnen med dej sötnowsen, och de är de allra bästa! <3 hoppas att det inte dröjer länge till tills vi träffas, för jag saknar daj så mkt att det inte går att beskriva med ord. för den saknaden är mkt större än ord kan beskriva. bara en STOR BAMSEKRAM kan säga det, men den måste ske mellan oss två! <3 hoppas att du har det jätte bra, och låt ingen trycka ner daj för gammal vänskap som har tagit slut, det får inte förändra dej. för jag tycker om dej precis som du är, min lilla flicka! <3 älskar daj hjärtat, och det ska du veta! <3<3 dagarna med dej var de bästa i livet, och jag hoppas att det blir fler sådana! <3<3



kramizar och puzzar från din erika, <3<3 :)

2009-01-12 @ 21:17:17
Postat av: anna

tack(L)

2009-01-14 @ 14:44:27
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0