I wanna send out music all the time, but I have to stop some time.

<>

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klockren liknelse Anna! och jättesnygg ny design :)) kärlek från din syster.

2010-10-18 @ 20:23:26
Postat av: Ida

Jag är batteriet i en mp3. När batteriet håller på att ta slut hackar jag och sedan dör jag tills någon laddar mig igen :)

2010-10-19 @ 16:57:29
Postat av: Bästis Agnes

Anna du är så klockren! liknelser är något som både du och jag brukar egna stor del åt att fundera ut och det finns många som vi kommit på tsm tillexempel den med garnnystanet att du och jag är som ett garnnnystan!(minns du) men den här liknelsen slår alla andra på alla plan!!! du är värkligen ett par hörlurar och jag är HÖgtalare!!!:D

2010-10-19 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0