Jag är trött.

<>

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, jag hr tips på hur man kommer över nån och läker ett sårat hjärta. Man måste ju självklart få prata med nån om det, eller skriva av sig. Men sen när man gjort det så är mitt tips:



Lev som om idag vore den sista dagen du hade (och så är det ju, vi har inga garantier för att vi vaknar imorrn igen..men det är glömmer vi)

Då lägger man den på viktigare saker än att tänka på nåt deppigt! Tänk ALLT fint som finns.



Man väljer själv vad man fokuserar på tror jag...och det valet måste man göra varje sekund av varje dag...

//Lina

2010-09-30 @ 10:08:50
Postat av: CIss :)

Jag älskar att vara kär! :D

2010-09-30 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0