Bevara ditt hjärta

<>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ingen jävla Jesus som kan göra hjärtat helt. Tror man på det så har man gett upp hoppet om att det finns en styrka inom en själv. Jag har fått mitt hjärta brustet många gånger och inte fan är det jesus som har gjort det helt utan det har jag klarat av på egen hand.

Tro på dig själv och inte på Jesus.

Tack för mig!

2011-02-17 @ 21:32:03
Postat av: May

Tack för en härlig blogg! Det var verkligen synd att jag blev sjuk över tjejdan, det verkade sjukt najs.

Jag har inte tänkt så mycket på hur mycket alla lögner knögglar ihop hjärtat hela tiden men de gör de verkligen och det är helt underbart att Jesus fins där och tar alla problem och jack i hjärtat för att han älskar oss så ofantligt! Du/din syrra har så rätt.

Blessings/ May

2011-02-20 @ 18:39:56
URL: http://fotofixaren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0