Men det är just det...

<>

Kommentarer
Postat av: sofiiiia:D

Finaste kusinen min, kom ihåg att Gud har planer för både dej och mej. Han älskar oss så OTROLIGT mycket och vill att vi ska göra de vi tycker bäst om. Han vill använda oss i det vi älskar att göra, och även om det inte känns som att Gud är med så kan man tänka att Han står så nära att man inte ser honom. Han leder oss rätt i livet och "Han älskar att vi älskar det vi älskar" om du fattar vad jag menar, du kommer uppleva Gud måååånga gånger i ditt liv, tro mej, Han är där! Gud välsigne dej kusin, och hoppas du förstår vad jag menar med denna kommentar :) jag och jesus älskar dej! :) puss och kram! <3

2011-07-05 @ 16:43:07
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0