Tacksam för vännerna jag fått.

<>

Kommentarer
Postat av: emelie

Anna!! gumman jag är såå himmla glad att du börja ivår klass. du är en underbra person! men försvin inte snälla du!! jag vet att jag är självisk, men har du bestämt dej om du ska byta eller inte??

du vet att vi vill ha kvar dej! men du måste också känna att du gör de rätta!

pussar och kramar till dej annapanna! :D <3

2011-03-30 @ 21:36:49
Postat av: Anonym

Anna!! gumman jag är såå himmla glad att du börja ivår klass. du är en underbra person! men försvin inte snälla du!! jag vet att jag är självisk, men har du bestämt dej om du ska byta eller inte??

du vet att vi vill ha kvar dej! men du måste också känna att du gör de rätta!

pussar och kramar till dej annapanna! :D <3

2011-03-30 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0